Eerste dagen in Indonesië - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Paulien Koning - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Indonesië - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Paulien Koning - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Indonesië

Blijf op de hoogte en volg Paulien

23 Augustus 2016 | Indonesië, Medan

zaterdagavond begon ons avontuur naar Indonesië. We begonnen al met 7 uur vertraging en misten natuurlijk onze overstap in Dubai. Gelukkig werd dit allemaal snel opgelost en kwamen we 7 uur later dan gepland aan in Jakarta. We hadden t plan om nog iets van de stad te bekijken maar dit ging helaas niet door. De volgende dag moesten namelijk het volgende vliegtuig naar Medan halen. Hier gaat onze reis echt beginnen. Helaas had dit vliegtuig ook bijna 3 uur vertraging.
De weg naar Medan moest mij veel denken aan Afrika, het verkeer, de kraampjes en de drukte. De wegen zien er beter uit en het begon opeens onwijs te onweren en te regenen. Dit scheen heel normaal weer te zijn op Sumatra. De 5 meter die we moesten rennen van de taxi naar het hotel zorgde ervoor dat we compleet doorweekt werden van deze warme douche.
Het hotel heeft een leuke bar waar we kunnen eten en internetten. We krijgen hier al snel een indruk van het echte Indonesië. De hurkwc (waarvan Wesley niet helemaal begreep hoe je dit moet doorspoelen. Gewoon met emmer water

• 23 Augustus 2016 - 12:14

Anja:

Wat leuk Paulien, zo zijn wij er toch een beetje bij, veel plezier lieverds xxx

• 23 Augustus 2016 - 16:23

Jan En Hanneke:

Leuk verhaal, helaas alweer vertraging zeg. Goede reis verder een heel veel plezier

• 23 Augustus 2016 - 20:32

Ben En Barbara:

Tijd om er lekker van te genieten. Amuseer jullie daar zo ver weg, lekker de jungle toer doen en verbazen over onze wondere wereld..
    Groetjes Barben

• 27 Augustus 2016 - 22:33

Tes:

Ja balen he die vertraging. Maar begreep dat het appen met patrick en het "stalken" over een zeker vliegtuig de tijd mede heeft doen dooien